background

ABB Servis Bakım Anlaşmaları

ABB Servis Bakım Anlaşmaları

ABB Servis Hizmeti

ABB servis bakım anlaşması, ABB AG AC sürücü kullanıcısına, sürücüyü tüm kullanım ömrü boyunca tam ve etkin olarak kullanma güvencesi sağlar. Kullanıcı sürücü bakım anlaşmasına dahil edilecek servisleri mevcut servis seçenekleri arasından seçebilir. Örneğin “Teknik Destek” hizmet seçeneğinde, ABB sürücü ile ilgili her türlü bilgi ihtiyacında yetkili ADS personeline 24 saat telefon ya da e-mail aracılığıyla ulaşılabilme imkanı vardır. Bir başka servis hizmeti de sipariş, teslimat ve işçilik hizmetlerini kapsayan “Önleyici Bakım” hizmetidir. Son olarak, Önleyici bakım hizmetlerini ve her türlü tamir ya da sürücü değişimini içeren “Komple Bakım” servis paketi bulunmaktadır. Her servis paketi bir önceki paket içinde bulunan servis içeriklerini de kapsamaktadır.

Sürücü Bakım anlaşmaları hangi müşteriler için uygundur? 

Sürücü bakım anlaşmaları büyük ya da küçük bütün işletmeler için uygundur. Amaç, sürücülerin tüm kullanım ömrü boyunca bakımlarını yaparak maksimum verimlilikle çalışmasını sağlamak ve arıza sonucunda meydana gelen planlanmamış duruşların sebep olduğu üretim kayıplarını minimuma indirmektir.

Anlaşma nasıl yapılabilir? 

Sürücü anlaşmaları bulunduğunuz bölgede ki ADS ofisi ile yapılır. Bunu için teknik destek, önleyici bakım ve komple bakım anlaşmalarından birini seçerek bizimle iletişime geçebilirsiniz. Anlaşma bütçesinin hazırlanabilmesi için sürücü tipleri, adetleri ve seri numaralarının ADS’ye tam olarak bildirilmesi gerekmektedir.

ÜRÜN BİLGİLERİ

Teknik Destek Anlaşması

Nedir? 

ADS, telefon veya e-mail yolu ile 24 saat teknik destek hizmeti ve belirli süre içerisinde sahada olma garantisi verir.

Sağlananlar ;

- 7/24 ADS servis mühendislerine erişim.

- Her telefon ve e-mail çağrısı ilgili uzman kişilere yönlendirilerek problem çözümlenmesi hızlandırılır. 

- Acil durumlara öncelik verilir. 

Sonuç 

Duruş zamanı azaltılır.


Önleyici Bakım Anlaşması

Nedir?

ABB, özel bakım takvimlerine göre sürücülerin önleyici bakımlarını yapar.  Ve belirli süre içerisinde sahada olma garantisi verir.

Sağlananlar 

- Önleyici bakım işlemleri planlı duruşlar sırasında yetkili ADS mühendisleri tarafından gerçekleştirilir. 

- Planlanmış bakımlar şunları kapsar: 

- Düzenli denetimler, Sürücü ve sürücü çalışma ortamı incelenmesi, hata tarihçesi değerlendirmesi, parametre yedeklenmesi, filtrelerin temizlenmesi, sürücülerin toz temizliğinin yapılması varsa termal pastalarının değişimi.

- 9 ve 6 yıllık PM kitlerin siparişi, teslimat ve değişimlerin yapılması 

- Sürücülerin fonksiyon testleri yapılır. 

- İşçilik, malzeme, seyahat ve konaklama masrafları ayrıca ücretlendirilmez. 

Faydaları 

Sürücülerde yaşlanan parçalardan meydana gelebilecek arızalar azaltılarak planlanmamış duruş zamanları ve üretim kayıpları minimize edilir. 

Sonuç 

- Güvenilirlik artar. 

- Sürücülerin kullanım ömrü uzar. 

- Masrafların kontrolü sağlanır.


Komple Bakım Anlaşması

Nedir?

ABB, sürücüde arıza olması durumunda sürücüyü yeniden operasyona sokmak için tamir ya da değiştirme yapar. Komple bakım anlaşması sürücü ile ilgili bütün riskleri kapsamaktadır. Sağlananlar Komple bakım anlaşmaları ile Önleyici bakım anlaşmalarından doğan kazanımların yanında;

- Arızalı cihazların tamiri anlaşma kapsamında yapılır.

- Ürün tamir edilemez ise değiştirilir.

- Tamir ve değişimle ilgili işçilik, malzeme, seyahat ve konaklama masrafları ayrıca ücretlendirilmez.

Faydaları

 Sürücüyle ilgili her türlü sorunda çözüm için ADS’ye ulaşılması yeterlidir.

Sonuç

- Sürücü arızalarından kaynaklanan masraflar azaltılır.

- Sürücülerin operasyonel etkinliği artar.

- Arıza durumunda ayrı ayrı yedek parça ve servis mühendisi talep edilmesine gerek kalmaz.

ÜRÜN GÖRSELLERİ

7/24 Servis Hizmeti

Hızlı Teslimat

Teknik Danışma

Güçlü Stok Yapısı

Geniş Ürün Yelpazesi
Çözüm ekibimiz siz değerli müşterilerimiz için 7/24 hizmetinizde